+20 Ani de Grafica si Publicitate

Logo si Identitate. Un logo trebuie sa ilustreze esenta produsului sau a companiei, sa fie usor de memorat, vazut si recunoscut si, mai ales, integrat si reprodus pe orice tip de suport (hartie, lemn, piatra, metal sau web).

Ai mai jos cateva exemple de logouri create de noi din diverse domenii. Daca iti plac, te asteptam sa lucram impreuna.

Suna Acum! Solicita oferta
branding

Simplu, Unic, Versatil

Dincolo de arta, Designul este stiinta. "It is the sciente to make things beautiful ... and saleable", dar lucrurile sunt facute sa fie vandute si cumparate. Ca sa fie cumparate, ele trebuie sa placa cumparatorului, sa fie convingatoare, atragatoare, sa aiba continut, mesaj, sa fie deosebite si diferite de cele ale concurentei. De regula, designul este conceput pentru un segment de public tinta si trebuie sa fie unic, simplu si sa poate fi reprodus prin orice metoda si pe orice spuport.

Secretul unui logo perfect

Un logo bun trebuie sa fie distinct, memorabil, atemporal, adecvat, practic, grafic, simplu ca forma si sa transmita un mesaj. Coca Cola este un font simplu, MacDonald are un M galben si WWF este un stencil BW Lovely Panda. Ca sa nu mai vorbim de Apple. Cu cat este mai simplu, fara multe culori si detalii grafice, cu atat este mai vizibil. Multe logo-uri prezente pe piata tind sa fie stufoase si complicate, cu multe curbe, culori si degrade-uri. Au toate ingredientele pentru a rata esentialul.

Ai o schita sau o simpla poveste? Suntem perfect pregatiti sa dam forma, culoare si mesaj ideilor tale.

Suna Acum! Vezi si altele
branding