Descrierea Proiectului

In primul rand, dorim sa iti multumim pentru alegerea facuta. Brieful proiectului ne ajuta sa intelegem mai bine scopul si obiectivele, pentru a putea oferi un design cat mai potrivit afacerii tale. Acum, tot ce ai de facut este sa completezi formularul urmator. Poate fi o simpla descriere sau una ampla, urmarind directiile de mai jos:

lucas design0722529657

Company Profile — Un scurt istoric al companiei sau descrierea afacerii. Cand ai inceput, unde esti si unde vrei sa ajungi;
Market Position — Pozitionarea in piata si cine sunt principalii concurenti?
Marketing/Advertising Campaigns — Activitatea de marketing anterioara (ce ai facut pentru promovarea produsului / brandului - cercetare, advertising, direct mail, graphic design, public relations etc.);
Communication Task — “The Message” — Informatii despre produs si beneficiile acestuia. Care este mesajul pe care doresti sa-l transmiti consmatorului? Tine cont ca fiecare produs are o poveste. Oamenii adora povestile (vezi uimitoarele proprietati ale uleiului de Argan, atent cules si presat de femeile berbere);
Target Market — Care este audienta demografica (varsta, sex, venit, pozitie, geografie, stil de viata, al celor unde vrei sa ajunga produsul tau - low class, middle, high);
Schedule and Deadline — De la inceput pana la sfarsit, in medie, designul unui proiect dureaza intre cateva zile si cateva saptamani, si parcurge urmatoarele etape esentiale:
– Consultanta (cercetare si strategie)
– Creatie (concept si dezvoltare)
– Prezentare/Review (client feedback, revizii, mockup-uri, verificari)
– Productie (artwork si print)
– Livrare (fisiere, formate, lucrarea finala );
Cand ai nevoie de lucrare ?
The Budget — Care este bugetul alocat proiectului ?
Attachments — Daca ai fisiere utile, te rugam sa le trimiti pe adresa:

Iti multumim pentru timpul acordat. Vom analiza brieful si te vom contacta cat mai repede posibil.

* Nu platesti nimic in avans.
** Te rugam sa dezactivezi Ad Block sau orice aplicatie care ar putea bloca transmiterea formularului de mai sus. Multumim !