Important!

Un Logo perfect trebuie sa fie distinct, memorabil, durabil, versatil, practic, simplu si usor de reprodus pe diverse suporturi. De asemenea, el trebuie sa transmita audientei un mesaj de profesionalism si autenticitate.


Sa fie distinct inseamna sa nu semene cu alte logouri, concurente. Cel mai important motiv ar fi acela ca, in loc sa iti cresti brandul, va ajuta concurenta care are deja o pozitie de piata mai solida. Cine nu vrea ceva gratis? Nu in ultimul rand este aspectul copyright-ului. Unii avocati castiga foarte bine din astfel de procese.
Memorabil inseamna sa ramana pentru multa vreme in memoria consumatorului. Incercati sa va amintiti, care este logo-ul MacDonald's? Parca este un M galben pe un fond rosu, nu-i asa?
Ce inseamna durabil? Cand alegi un logo, nu te grabi si, in niciun caz, nu cere ceva facut "repede". Un logo ales prost de la inceput va fi ca o greutate care te va trage in jos, fara sa iti dai seama. Un logo ales bine te va ajuta sa cresti si, daca nu il schimbi des, va dura multa vreme.
Versatil? Un logo trebuie sa fie usor de adaptat pentru toate produsele din portofoliu si campaniile de promovare ulterioare.
Logourile simple se vad de la distanta. O forma simpla va fi intotdeauna mai usor de observat si retinut decat una complicata, stufoasa, cu umbre, gradiente si multe elemente grafice.
Usor de reprodus pe diverse suporturi? Ce-ai zice daca, intr-o zi, iti vine sa iti gravezi logoul in marmura, la intrarea unui sediu impunator? Cand ai infiintat compania, cu multi ani in urma, nu te-ai gandit la acest aspect si ti-a placut un logo care "dadea bine", dar numai pe hartie. Ce faci in acest caz, schimbi logoul?
Acestea sunt motivele pentru care un logo trebuie sa fie bine facut de la inceput. Sa il schimbi ulterior, dupa dupa ce ai investit in promovare si ambalaje, mi se pare o decizie nu tocmai inteleapta.

Exemple de logouri

Iata cateva exemple create in totalitate de noi si care respecta caracteristicile enumerate mai sus:

Service: Logo Design, Graphic Design

Categories: Logo Design, Brand Design, Illustration Design, Visual Identity

Audience: Food & Gourmet, Beauty, Health Care, Medical & Pharma, Beverages, Sauces, Snacks & Technology

Style: vintage, modern, minimalist, elegant and playful

Additional Services: PRE-PRESS

* Preturile sunt orientative. O cotatie exacta va fi posibila numai dupa o analiza atenta a proiectului. In principiu, un logo studiat si atent lucrat, cu un mesaj puternic si memorabil, va costa mai mult.

lucas design0722 529 657